Wielkie testowanie mleczno–ryżowych deserów Berliso

Testowanie

Wielkie testowanie mleczno–ryżowych deserów Berliso

Jakiś czas temu zalogowałam się na strone www.trnd.pl Jest to platforma, która daje możliwość przetestowania wielu produktów różnych marek. W listopadowym projekcie dla marki Zott zostałam wytypowana jako jedna spośród 3000 Ambasadorów do testowania deserów Berliso.

berliso nowe smaki

Miałam okazję razem z rodziną i przyjaciółmi przetestować nowe smaki deserów mleczno-ryżowych Berliso.

Do realizacji projektu otrzymałam zestaw ambasadora który zawierał:

  • Przewodnik Projektu
  • Książeczkę „Twoje Badanie Opinii” służącą do zbierania informacji zwrotnej na temat testowanych deserów.
  • List powitalny
  • Zabawne gadżety mające służyć do zrobienia zabawnych zdjęć z testowania deserów.

Moim zadaniem jako ambasadora w kampanii produktu firmy Zott było zakupienie w sklepie deserów mleczno–ryżowych Berliso.

16 deserów nowości Berliso:

  • Krówka
  • Hot ieczone Jabłko
  • Winter
  • Hot Cynamon
  • Choco Strawberry
  • Choco Cherry

Oraz 16 deserów Berliso o dowolnym smaku.

Kampania bardzo fajna – pryjemnie było smakować nowe smaki deserków. Jednak znalezienie wszystkich nowości okazało się bardzo trudne. Dodatkową trudnością był wymóg zmieszczenia się w 3 paragonach. Musiałam się nieźle nachodzić, żeby znaleźć wystarczającą ilość deserów. Jednak po kilku nieudanych próbach udało mi się trafić na świeżą dostawę do sklepu i zdobyć resztę smaków 🙂

Następnie zostało mi już tylko testowanie ze znajomymi. 16 deserów z nowości przekazałam rodzinie i znajomym do spróbowania. Potem zebrałam opinie o produktach od nich.

Okazało się że najbardziej w smaku przypadło mi tradycyjne mleczne Berliso. Może dlatego, że przypomina mi smak dzieciństwa. Rewelacją wśród znajomych okazały się smaki deserów, które można było przygotować na ciepło. Idealna alternatywa na szybką, ciepłą i pożywną przekąskę w pracy. Ale nie tylko, połączona z domowym zaciszem, kocem i filmem również smakowała wyśmienicie 🙂

#przyjemniejzberliso

Kampania naprawdę smakowita 🙂 Desery smakowały wszystkim. Niektóre lepiej, niektóre gorzej. Ale mimo, to zabawa w gronie znajomych podczas testowania nowości i tradycyjnych smaków mleczno-ryżowych deserów była super.

Po zebraniu ankiet od osób testujących nowości sporządzam raport i wysyłam na platformę trnd. Również jako ambasador projektu Berliso zadaniem moim było przesłanie zdjęć z testowania smaków na platformę trnd.

Zwrot kosztów za zakup deserów odbywa się po zarejestrowaniu paragonów na specjalnej platformie już po zakończeniu projektu.

#przyjemniezberliso

desery mleczne

Leave a Reply